Hej Körkort ! :D

2009-06-24 @ 20:34:51

GRATTIS PAULINA, GRATTIS THERESE OCH GRATTIS TILL MIG SJÄLV... alltså fy fasen, såhär gla har ja inte varit på länge, det känns så himlans befriande och efterlängtat :D

Jag och Påousis körde iaf runt på några brudar idag på stan, haha alltså glajjerna på, radion på högsta volym, nervevade rutor och sen kör iväg!!! :D häärligt! Nu ska jag släppa körskolan, den förbaskade boken och att kasta pengar omkring sig på alla kurser och körningar ... Välkommen körkort ... Välkommen frihet !

Nehepp, inget mer att tillägga nu, imorrn är det som vanligt jobb som gäller och sedan rullar det på så ett par veckor framåt, sedan ska jag fasen ha sommarlov och raca runt i bilen och kanske burna lite på taxiparkeringen, som alla andra coola människor! :D

Förresten, blir det Klubb29 på fredag eller? :)


Ha de gött i sommarvärmen, ska nog ta mig en tur på någon av pollisarna nu!
Hej svej


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

KLUBB 29!!! hejja hejja!!

2009-06-24 @ 21:54:01
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0