Jag vill bara gråta

2009-06-09 @ 16:48:54Just nu är jag lite ledsen i själen. Vi har ju planerat länge att vi ska åka till Öland på midsommar om alla kan och så. Men jag ska ju självklart jobba både midsommarafton och midsommardagen, precis som jag har gjort i snart fyra år i rad, vilket jag börjar hata mer än någonsin just nu. Men sedan blev det lite ändrade planer och vi skulle nog inte till Öland ändå. Men nu har det återigen blivit ändrade planer och det verkar bli Öland. Och jag vill bara gråta. Kan ju självklart byta bort mina pass men vem fan vill jobba på midsommar? Ingen, ingen alls. Vet inte om det är någon mer av oss som inte kan hänga med? Har inte hunnit prata med alla. Det suger iallafall. Har frågat några om de vill jobba, men såklart inte och det känns rätt hopplöst att ringa runt. Hur som helst, vi får se hur det blir, kanske sjukanmäler mig i värsta fall. Fast det känns inte så säkert, för om någon får veta så får jag sparken. Och det vill jag helst inte.

Ville bara klaga av mig lite. Förutom detta mår min själ bra, för imorgon har vi sommarlov och jag lyssnar just nu på underbar festival-musik <3

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad tråkigt att du behöver jobba!

2009-06-09 @ 17:03:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag kan inte heller :)

2009-06-10 @ 13:53:16
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0