Jag vill också ta studenten..

2009-06-04 @ 21:27:53

Tänk va pirrigt det måste vara för alla treor just nu, imorrn är det lixom en av de roligaste dagarna i livet, tänk er att springa ut, skrika och sjunga, åka flak och öppna presenter :D hihi, jaja ett år kvar för oss... några timmar kvar för min kusin, som det blir att fira av lite imorgon :)

Hihi, jaa nog var det lite sorgligt det som skulle hända idag, fast ärligt talat hade folket skrämt upp mig mer...
men visst kommer man sakna lilla Mattsson, och hoppas att hon kommer sakna sina småsmurfar också :P

Idag har det som de flesta andra dagar nu på senare tiden varit en meningslös dag...först ett seminarie i 15 år, sedan en liten musiktävling som faktiskt var väldigt kul :) (hette det Ratmuss?) och sen då...typ klasskamp för treorna och sedan lite fix och trix med uppslagen och sedan bar det av mot systemet, eftersom min kusin som jag pratat med innan sa att mamma och moster var i en affär där de sålde vin,, smart unge ;O
ingen rast och ingen vila, dags att rida.. :P blev dock ingen långissväng idag, min rumpa värker sen igår.. alltså jag tål fan inget, eller min rumpa gör inte det..antagligen är den väl för otränad, det var likadant efter fotbollen i söndags.. hm...

Kul att vi har en lektion imorgon och kul att det är matte... här sliter vi minsann in i det sista!!
Blir nog lite partyparty imorrn sen också, HARRYS - 29 spänn.. ;)

Om cirka, ganska exakt en vecka börjar jag jobba, då blir det att sälja jordgubbar till snikna tanter och gubbar vid supermarket, men jag klagar inte..jag tror nog att jag kan stå ut med de i några ynka veckor, sedan ska jag ha sommarlov och jag har redan en massa planer på hur min sommar ska se ut, men de får ni veta en annan dag :)

Ha de gött kära läsare :D




En bild från min systers studentbal, det är ju nästan student iaf, tänk det är
sju år sedan tror jag... ;S




Bjurran nr 2?? blundar och med tungan ute ;O

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

1. är det DU på första bilden?! :O SVINsöt ju! men liten , haha

2. din hund är INTE lik bjurra, hahah ;)

2009-06-04 @ 21:56:16
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Lilla Cicci :D

2009-06-04 @ 21:59:50
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: emelie

svar till linnea: jag spelar i ifk norrköping (div2) :)

2009-06-04 @ 22:51:58
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: Therese

Hihi Cicci så liten och söt!! :D

2009-06-05 @ 08:56:15
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0