Kom så ruttnar vi ihop

2009-06-09 @ 21:09:08Jag har klarat det! Nu har jag äntligen skickat iväg min novell. Hur bra den blev är en annan sak, men det behöver vi inte prata om. Huvudsaken är att den är klar. I övrigt har min eftermiddag/kväll varit ganska jobbigt. Inte haft någon träning, vilket betyder för mycket tid till att tänka på annat. Deppat över att jag inte kan festa med mina vänner på midsommar, fått en äcklig finne på kinden, novellen som aldrig blir klar, störda människor som inte har några känslor och mycket mycket mer. Har dock klarat mig ganska bra tack vare Lars Winnerbäck, jordgubbspaj och tanken på att supa bort alla mina bekymmer imorgon tillsammans med de bästa jag vet.

Det är som om dom inte bryr sig om vad dom tar och vad dom ger
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg

2009-06-09 @ 21:26:21
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0