Kördagbok á la Therese

2009-06-18 @ 09:48:03Jaa jag skulle kunna kalla mina senaste/kommande inlägg för kördagbok. Men det tröttnar ni väl inte på att läsa om min framsteg eller baksteg. Idag hade jag körlektion, det gick väl. Jag fick höra att jag kan köra, så det tar jag som en komplimang!! Jag skulle bara skita i vad alla andra sa om uppkörning och det. Men visst blir det lätt att man hakar upp sig. När jag kör ska jag tänka bara på hur jag gör, för jag kan köra bil!! Så det så!!

Idag dag kommer flöttesan befinna sig i flötvåfflan och göra flötvåfflor på ALV. Visst låter det underbart gott med våfflor. ;)
Ska jobba med Oskar Carlsson idag, kul med lite variation och på lunchen kommer Jennie!! Vilket gäng vi kommer vara på Våfflan idag!! Kom och ta en våffla med smör om ni har vägarna förbi.

Ha det fint!!
//Therese

Utfyllandsbild på Tyra!!
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ahå

Tack du! :) Det beror helt på hur detaljerad den ska vara. Allt från 30 minuter till 12 timmar, skulle man kunna säga ^^ När jag illustrerar karaktärer och människor brukar jag lägga ner mest tid på ansiktena, och jag är galet petig, så det blir lätt att bara ansiktena i sig går på 5-6 timmar.

Den illustrationen:

http://superahoe.blogg.se/2008/december/netherbird-poster.html#comment

..tog mig ungefär 4 dagar att illustrera. Men sen är den egentligen 1x1½ meter hög, så blogg.se ser inte ens hälften av detaljerna på den ^^

2009-06-18 @ 13:35:53
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0