Let's play in the sand

2009-06-23 @ 18:17:15Det är varmt. Solen steker. Himlen är blå. Idag har jag jobbat. Med Sara. Det kom en snubbe i en plastrock, plastkeps och plastsaker på fötterna. Han frågade hur vi tvättade händerna och sånt. Och så skrev han ner grejer på ett papper. Sen sålde vi massa mackor. Och sallader. Och festis. Och lite annat. Och åt. När jag kom hem sa mamma att nån på hennes jobb hade läst att om vädret är så här som det är nu resten av veckan så kommer det vara så hela sommaren. Då blev jag glad i själen. Hoppas det är sant. Igår spelade jag match. Det var piss. Fast ändå kul. Det var ju fotboll liksom. Imorgon ska jag också spela match. Hoppas inte att det blir piss och att jag får spela. Nu lyssnar jag på musik.

Och ni körkortstjejer: ta det lugnt. Det verkar som att ni är lite väl uppstressade. Ni är bäst och det kommer gå svinbra. I feel it.

Och alla andra sumseven:ar: jag kan nog inte följa med och betala denna vecka. Måste föra över pengar och skit och har inte tid med det förän nästa vecka. Så ni vet.

Och alla andra människor: ha det så jävla bra.


En plaskig bild som Therese tog en gång när vi plaskade tillsammans.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

ååååh dags att bada snart!!:D

2009-06-23 @ 19:50:38
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0