Månens dag

2009-06-01 @ 17:57:24Jahopp, jag tror snart att jag dör av värmeslag.. fast jag ska inte klaga, imorrn ska det visst bli regn igen :(
Hade iaf guidningen idag och det gick trots allt ganska bra, inte så farligt som jag trodde...men så var det inte 60 pers med ;P haha, typ hälften var "sjuka" eller något.. ;S
första juni idag, och då säger jag bara...vart tar tiden vägen? det var nyss mars tycker jag... om ungefär en vecka är vi fria för några veckor framöver, eller ja fria var kanske att ta i, lite lediga från skolarbetet låter bättre...vi ska ju för fasen jobba häcken av oss....typ....

Nehepp, det blev ett kortisinlägg, ska låna mammas cykel med punka nu (eftersom jag har tappat bort nyckeln till min låsta cykel) och ta med mig Gusse och pallra mig iväg till kiosken och hämta ut svensson, svensson biljetter nu...eller bör man kanske gå i det fina vädret...ajja det märks... fast min hund kommer ju dö på kuppen annars om vi cyklar...nej usch och fy det vill jag inte... :(

Ha det bra kära vänner, ses imöra! dags för foto med partybjörn :D fasen varför filmade jag inte, eller tog kort åtminstonde...



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida [mode och foto]

åh, tack så jättemycket sötnos! :*

söt blogg ni har!

2009-06-01 @ 18:52:04
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0