Mat-Ina

2009-06-08 @ 20:08:21

Idag har jag bakat! Satte precis in bullarna i ugnen (blev så sugen när Felle sa att Pontus hade gjort det :P) och innan fick jag på beställning av min mamma att baka min populära nougatkladdkaka.

Förresten så kom jag och de andra överens om att varje torsdag när jag lagar mat så lägger jag upp receptet här. Så varje torsdag kommer mat-ina (ni vet mat-tina... Höhö. Ja.) att skriva receptet på dagens maträtt. Vad tycks om det? Och när jag bakar kommer jag också försöka att slänga in ett recept då och då. Men bullar kan väl alla baka?

Annars har det hänt ganska mycket idag. Många olika känslor.

So long.


Nybakta precis utagna ur ugnen.

(förövrigt så är min signatur den fulaste av dom fulaste, men jag tycker att det är charmigt... hm?)

Mat-Ina Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi det låter som en superidé :)

Jag gjorde en egen kategori till dig som heter mat-ina nu. ;) Hoppas du gillar det annars säg till. :)

2009-06-08 @ 20:30:36
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Åh va bra! :D Bästaste.

2009-06-08 @ 21:48:00
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0