Mattsson slutar!

2009-06-04 @ 16:44:31Okeej idag kom det fram, det som jag pratade om igår. Folk förstorade upp grejen en aning. Men såhär är det.
Vår käraste medielärare Margaretha Mattsson Ottosson ska sluta på Vimmerby gymnasium. Hon har fått erbjudande om en rektorsplats på John Bauer skolan i Linköping för media där. Så ni som kommer träffa Mattson bäst ni tar väl hand om henne!
Frizon kommer nog inte bli sig lik på säkert gott och ont. Hoppas verkligen att de hittar en bra ersättare. Någon som är lika engagerad och kunnit i det mesta, som tar tag i saker och fixar resor och gör lite knäppa saker. En Mini-Mattsson!

För mig känns det inge bra att Mattsson slutar. Vi hade pratat ihop oss om mitt projektarbete (marknadsföring inom ett reklamperspektiv) men får hoppas att det går vägen ändå. Om inte annat får jag väl ringa Margaretha lite titt som tätt! ;)

over and out! Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det rektor hon ska bli?

2009-06-04 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0