Nu är det min tur!

2009-06-11 @ 23:30:17Japp! Uppdaterar inte så fruktansvärt ofta som alla andra på bloggen. I för sig är det kanske bäst så. Har inte så mkt glädje att skänka till den här bloggen för tillfället, men det går mot bättre tider. Med en mängd underbara kompisar går allt. Speciellt tack till en viss person som kom från ingenstans och fick mig på bättre tankar. Hur som helst så hade jag världens bästa skolavslutning tillsammans med mina homies. Destination Linneas sommarstuga vid Nossen. Jag drar kvällens schema ytterligare en gång för att fräscha upp mitt eget minne:

Grill. Regn. Fotboll. Tjoande. Alkoholintag. Dans. Raggarrunda. Harrys. Gratis drink. Kareoke. Källängen. Galen dans. Svett. Strosande. Trevligt folk. Ont i fötterna. Glasförstöring. Linneas säng.  

Här kommer en bunt med bilder


Innan kyrkan. Johanna sjön och jag var 1 mm från tårar.

Linneas stuga. Grillning på gång. Felle har problem?

Felle har stora problem. haha

Therese var söt som vanligt.

Glad. Besvärad. Cool.

Posebilder får man ta ibland.

Det blev självklart en del hardanser under kvällens gång.

Harrys för första gången! Maria Th var där (NYKTER) och ÖlPatty med.

Gänghäng med skratt och alkohol

Kvällens sista destination, Källängen. Mycket dans, svett och skratt.
Här har vi Henke Milton och Oskar Eriksson, mycket roliga pojkar.
EXTREMT LYCKAD SKOLAVSLUTNING! TACK FÖR DET!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha roliga bilder ju! Hur kan man vara så sur när man inte får upp köttet är frågan haha! Men gud vilken lyckad skolavslutning det blev!!

2009-06-12 @ 10:49:35
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Miss P

HAHHAHAHA FYFAN VAD SNYGG JAG ÄR!

2009-06-13 @ 19:23:03
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0