Nu bestämmer jag

2009-06-17 @ 20:18:51Idag har jag rivit ännu mer och det finns inget kvar av vår föredetta mediasal. Tog en kass bild med mobilen för att chockera resterande medianer. Av någon konstig anledning vill inte min dator föra över bilden från min mobil så den får ni tjejer se imorn!

Eftersom att ingen har engagerat sig särskilt mycket i mina bakalternativ (förutom Linnea såklart) så beslutar jag härmed att jag bestämmer vad vi ska göra! Eller jag och Linnea har kommit överens om en grej och det är Chokladbollskaka och det andra bestämmer jag ska vara Cupcakes! Har aldrig bakat det förut med det ser roligt ut att göra med massa topping och allt :)

Så imorn kommer jag ringa de flesta på lunchen, om jag kommer ihåg, så vi kan försöka bestämma en tid. Vi är inte de bästa på att planera och strukturera, haha :P

Som Linnea nämnde i tidigare inlägg så är det två månader kvar imorgon tills vi ger oss av på vår första solsemester tillsammans hela gänget! Det ska firas tycker jag.

Puss och gonatt från

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har inget batteri på min telefon och är hos Pontus men jag är inne i stan vid fyra ungefär så då ringer jag dig!

2009-06-18 @ 14:51:50
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0