Ny vecka, nya tag!

2009-06-29 @ 17:25:30Jahopp ännu en dag avklarad på jobbet. Idag gick det förvånadsvärt snabbt. Även att jag pysslat med samma tråkiga syssla. Längtar tills vi är klara med ogräset utanför saltkråkan, det är inte roligt kan jag lova. Omöjligt ogräs som inte vill bort!  Kom och tänka på en lite pinsam händelse nu, från förra veckan. Jag och en till jobbarkompis åkte elbil ute på parkeringen för vi skulle räkna bilar. Då körde vaktisarna Dala och en kvinna jag inte minns namnet på. Då frågar  arbetskompisen om de var gifta. Blind och trög som jag är svarade jag "är han bög"? Tyckte det såg ut som två män, men det var det visst inte. Snacka om att det var lite pinsamt. Fast han eller hon hörde ju som tur var inte det.

På onsdag blir den nog karaoke med Therese och Linnea :) Får se om Cicci hänkar? Det blir nog kalasbra även att jag inte ska dricka något :) Vill hänga lite mer med er tjejer. Säg till om ni har pratat om något speciellt att göra efter jobbet så hänkar jag! :)

Nu ska jag kolla på Systrar i jeans 2 sedan drar jag vidare till Johan :)



bild lånad av http://lipglossgirl.se/wp-content/uploads/2008/08/systrar_i_jeans_2.jpg
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0