Seger

2009-06-15 @ 21:52:04Vi vann med 5-1, trots en helt värdelös match.. första tjugo spelande vi ganska bra och det var då de flesta av målen gjordes. Det var verkligen en plattmatch. Ingen hade vilja eller ork, men det är ganska bra att vinna ändå. För mig gick det åt helvete. Jag fick inga bollar på min kant, och när jag väl fick bollen, så fick jag inte med mig den. blä.. blir på så dåligt humör när det går dåligt. känns inte alls som vinst, eftersom det var en så värdelös match. Men det ska bli skönt med uppehåll. bara tre träningar kvar innan uppehållet.

Det var tydligen innebandymöte på onsdag. funderar på att kanske dra dit. Är faktiskt lite sugen på att börja med innebandy igen, men jag förstår inte hur min tid ska räcka till.

Idag har jag inte gjort mycket alls, har inte ens varit ute i solen något. .. satte mig och fixade lite i min scrapbook istället. Nu börjar det bli brist på bilder. Skulle behöva hämta lite bilder någon dag av er tjejer?

God natt på er! :)
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0