Semesterförslag?

2009-06-04 @ 20:15:24Köttfärspajen blev jättegod faktiskt. Jag snålade inte på kryddorna vilket gjorde den mycket godare :)

Imorn är det studentdags här i Vimmerby och jag är så avundssjuk! Tänk att springa ut och skrika med ens vänner och åka flak och spruta öl, gaah! Sen är man helt fri :) Lite läskigt dock, men mest kul!

Tyckte det var så kul med inlägget som Linnea la upp förut. Det är så mysigt att se tillbaka från när vi började tvåan. Det känns väldigt långt borta samtidigt som det känns som alldeles nyssens. Den där första fotolektionen känns som igår, eller hur? Ja, tiden går fort när man har roligt.

Jag längtar så himla mycket efter Elias just nu!! Vi har träffats så mycket på senaste tiden (mycket för mej iallafall) och nu kommer vi inte att ses förens nästa fredag... Sen blir ju sommaren som den blir, men jag ska jobba i max sex veckor, sen ska jag vara ledig med lille plutten :) Vi har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra. Nån helg ska vi iallafall ta bilen nånstans och tälta, mysigt ju? Men en hel vecka borta nånstans vill vi iallafall också vara. Några förslag är Smögen, nåt ställe norrut eller nåt ställe söder ut. De två sista låter ju lite så där smått suspekta men jag tänkte att nån kanske kunde komma med förslag på mysiga ställen norrut och söder ut i Sverige? Köpenhamn har också kommit på tal.


Foto: Elias

Vill även passa på att gratta Elias lillebror som tog studenten idag! Kan bara ana i vilket skick du är nu ;)

/Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag älskar Västkusten! Sveriges finaste ställe enligt mig. Halmstad?

2009-06-05 @ 12:39:27
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0