Ska vi åt samma håll?

2009-06-17 @ 23:07:00Idag har jag solat! Det kändes helt underbart att hänga där i stolen på balkongen och bara steka. Vaknade vid halv tio, såg den blåa himlen, tvekade en stund, men bestämde mig för att jag skulle ta vara på solen. Annars har jag inte gjort alls mycket. Ätit tacos tills jag nästan kräktes, tränat och sprungit tills jag nästan kräktes. Men på ett bra sätt, om man nu kan nästan kräkas på ett bra sätt, men tydligen. Nu sitter jag här och lyssnar på Lasse och småäter Marabou Sommar, som min snälla mamma köpt till mig. Imorgon ska jag gå upp vid 07.15 för att klippa mig vid åtta - på en ledig dag! Fyfan. Men det var den enda tiden som passade och jag orkar inte vänta i tjugo år. Så jag ska nog sova snart, så att jag är pigg imorgon. Viktiga saker som händer då, bakabakabaka, ätaätaäta!!!

Buena noche, mis amgios guapos =)

Ps. Tråkig att inte lilla piss-pau kan joina oss i dessa bakande midsommardagar. Men är ju glad för din skull att du kan ta dig ifrån denna håla. Skulle jag med gjort om jag fått chansen. Så ha det bra, ashole, vi ses i en annan värld!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

jaa, klipp klipp klipp. ;) Kanske får jag längre hår än dig då ;) mwohahahaha!!

2009-06-18 @ 09:28:17
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0