Slutspurten

2009-06-01 @ 14:05:52

För sommarens (och mitt MVG i spanska) skull laddar jag upp den här bilden.
Nu ska jag gå och göra rättskunskapsprovet, mitt sista prov för denna termin.
Hoppas på MVG! Det kan jag vara värd med tanke på allt plugg igår.
Och Ina, jag tycker hemskt synd om dig. Förstår inte ens hur jobbigt det kan vara
att ha en pojkvän så långt bort, men jag vet hur jobbigt det är att sakna någon.
Fy säger jag, och hoppas ni träffas innan den 16 augusti. Annars vore det fruktansvört
synd om dig.

Nu hade jag tänkt ge mig av. Jag är nervööööös! Mitt betyg hänger på detta prov. Håll en tumme för mig.

/Paulina Olefors.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea och therese

vi håller fyra tummar och fyra stortår :D

2009-06-01 @ 14:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0