Snabbresumé

2009-06-05 @ 12:59:11
Bilden hör inte samman med resten av inlägget, endast utfyllnad.

Idag ska jag äntligen fylla på min mobil! Gratis sms hela sommaren, inte helt fel!
Så nu kommer jag svara när ni skriver. Skriv på bara! jag svarar mer än gärna.

ALV-fest i morgon! jag vet inte vad jag ska hoppas på? Vet ingenting om ingenting.
Hoppas att det blir kul i alla fall. Kommer få träffa Ellinor, som jag känt sedan jag var 6 år
och gått i samma klass som från F1:an till 9.an. Vi har inte träffats sedan förra festivalen.

Statskörningen hade jag igår. Det gick fan. Jag har haft mardrömmar hela natten
om flerfiliga rondeller och vägvisningsskyltar. Det var rena rama tortyren. Nästan
lika hemskt som att köra på riktigt där bland alla traffikljus och bilar.

Vet inte vad som händer ikväll? Festa med Simon eller flickorna innan de drar till Harrys?
Eller helt enkelt sitta hemma hos mamma och göra ingenting. Får se hur det blir.
Härnäst blir det att kolla studenterna som skriker i regnet.

Ha en bra fredag, student, eller vad ni kommer ha. Jag har som vanligt fredagsångest.

/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gratis sms är alltid nice :)

2009-06-05 @ 13:05:09
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: emelie

svar till linnea: hehe jasså? vad kul. var du med i senaste mötet?

2009-06-05 @ 13:30:18
URL: http://whirl.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0