Sommarlovskänsla?!

2009-06-13 @ 22:11:39Just nu känns det som om jag aldrig mer vill äta en ynka liten jordgubbe, har ätit så min mage är stor som ett berg ;/ kan förstås bero på all grädde också men iaf.. idag har jag bara jobbat hårt som attan. Sålde lite mer idag än igår, jag börjar nog få in lite teknik :)
Alltså, jag måste vara segast i stan, nu har vi haft sommarlov i tre dagar och jag har fortfarande inte fått en riktig sommarlovskänsla. så jag tog saken i egna händer och kände att det var dags att lyssna lite på Gyllene tider, så det är det jag sysselsätter mig med just nu... och det har funkat ganska bra faktiskt :) gamla goa låtar ;P

Måste också bara få tillägga att det känns väldigt gutt att jag är ledig hela dagen imorgon, ska ta mig en rejäl sovis och sen ägna min tid åt att ha sommarlov :) känns brabrabra!! ;D

Nu har jag inte mer att tillägga här,.. gör inget mer än jobbar på dagarna tycker jag... :( får faktiskt bli ändring på det....

Natti natti :)
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0