Steeeek!

2009-06-22 @ 19:48:00Har bränt mig lite på axlarna, men vad gör det om hundra år? :) Är glad över att det för en gång skull är fint väder :)

Det är nu det börjar kännas som sommarlov, och det är då jag börjar. typiskt! Jag kommer nog behöva byta bort ett och annat pass om jag ska orka. Jag fattar inte hur jag ska orka gå upp kvart i sex hela sommaren. Jag är verkligen inte morgonpigg.. Aja, smällar man får ta...

Tog förresten årets första dopp idag. Jag lovar, det var svinkallt! Kände att det var dags, eftersom de flesta redan hade badat någon gång. Jag är en riktig badkruka:P


Bad                                                        
                                                                +


(Har lite tråkigt)
Kruka
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ­ღ Milly ღ

Åh vilken härlig blogg du har!

Är allt bra med dig denna underbara dag?



Kram!

2009-06-23 @ 08:13:36
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0