Sunday night

2009-06-21 @ 22:19:27Ligger i sängen och kollar på Hannibal Rising. Obehaglig film som handlar om Hannibal Lectors liv och hur han blev det monster han blev. Ni kanske också tittar?

Imorn är det jobb som gäller igen. Det var skönt med en extra lång helg, men det är bara en vecka kvar på jobbet och sen har jag sommarlov. På riktigt. Ska åka upp till Stockholm på lördag med mamma och pappa som ska stanna där över helgen. Själv åker jag inte med hem och kommer heller inte beställa någon hembiljett. Jag får se hur länge jag stannar helt enkelt :)

Tänkte även på det här med Kosbiljetten. Tror jag måste betala den innan lördag annars blir det lite konstigt. Nån som hänger med ner någongång i veckan och betalar?

Nä, nu börjar filmen igen. Hoppas verkligen jag kan hålla mig vaken till slutet. Brukar alltid somna någon gång efter nyheterna i en film.

Fortsatt trevlig kväll!

Puss och kram
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag följer gärna med ner och betalar :) är ledig torsdag, fredag

2009-06-22 @ 09:24:27
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag följer med! Vilken dag?:)

2009-06-22 @ 09:37:51
Postat av: Ina

Fredag funkar bra för mig. Slutar vid fyra så efter det kanske? Om alla som vill kan då?

2009-06-22 @ 12:25:47
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag hänger gärna med men kan inte på fredag :P

2009-06-22 @ 12:44:04
Postat av: Therese

Funkar bra för mig :)

2009-06-22 @ 20:39:15
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0