The Hills, My new bff och Desperata hemmafruar

2009-06-02 @ 19:31:48Nu lägger jag mej till rätta i sängen för att titta på det senaste avsnittet av The Hills. I det avsnittet får man se Heidis och Spencers bröllop. Att de tillslut gifte sig ändå, ja det sägs ju att kärleken kan göra en blind.

Efter det blir det Paris Hilton -  My new bff, det måste man ju bara se vad det är för något. Sen är det kära Desperate Housewives. En fullspäckad tvkväll helt enkelt!

God kväll.
/Ina♥

Förresten, här är min jimdosida som alla vi medianer har. Där lägger vi upp våra bilder, allt från fotoprojekt till vardagsbilder. Än så länge har jag bara lagt upp det senaste fotoprojektet. Jag skulle fota olika slags miljöer och här har ni resultatet
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0