Therese bakom ratten

2009-06-11 @ 16:04:31Hej hej, allt bra? Nu har nog de flesta, i vår ålder sommarlov och visst är det skönt!?
Min första dag på sommarlovet tillbringade jag med Cecilia och körskolan. Hade stadskörning idag och det gick väl bra, fick höra det gamla vanliga köret om att jag åker lite fort och att jag ska planera mer. Men jag lovar det kommer, det kommer och i tid helst!!
Nu är det nära...

Handlade lite grann på Ikano, det var rea nästan överallt men då är det mesta slut. Hittade ett linne och så köpte jag en Orgasmator. Det låter lite vulgärt men det är en såndär manick med piggar som man drar på huvudet. Hur skön som helst!! Det ska få håret att växa också och det är ju något som jag verkligen vill!! Mamma och jag har startat en tävling. Vi har lika långt hår nu, ska spara ett år och se vem som vinner.


Här har ni Orgasmatorn som jag verkligen kan rekomendera.
Finns på Teknik Magasinet för 70 kr. Helt klart värt det!!


Ha det bra så länge!!
//Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0