Underbart

2009-06-12 @ 19:00:28Som jag skrev i tidigare inlägg firade vi 6 månader igår. Vi åt på Kinarestaurangen, eller Thai, vet inte vilket. Maten var fantastiskt god och det var första gången någonsin jag åt där. Kan inte fatta att jag inte vågat testa innan. Åt kyckling med jätteräkor och paprika, smarrigt :) till efterrätt åt vi en bananasplitt, mums. Johan bjöd mig, jag fick inte betala något. Världens gulligaste är han!

Vi hyrde sedan film, för det gick ingen bio. Köpte även den nya marabou chokladkaka med jordgubb. det var smarrig, fast tror inte att den är min favorit.

Hade i alla fall en supermysig kväll med min älskling.


Johan på restaurangen


Smarrig bananasplitt :)
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0