Update

2009-06-14 @ 23:37:15Eller nu blir det inte så mycket av en update. Vill bara berätta att jag är hemma nu och är go och glad i hjärtat igen. Skriver mer om det imorn när jag är vaken, men jag kan säga så här; So long fuckers Kröngården!! (Hoppas dom inte läser vår blogg...eller, jo :) ) Jag drar tillbaks till skolan igen.

Saknar er massa tjejer! Imorn kommer jag med lite bakförslag tills på onsdag så jag inte känner att hela ansvaret ligger på mig, blir lite nervös då.

Annars har jag bara en sak att tillägga innan jag slåg ihop dator och ögon och somnar; Jag hade en så sjukt jävla grymt roligt skolavslutning med mina små älsklingar! Igen igen igen!!

Gonatt och allt de där.

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0