Måndag

2009-06-15 @ 16:11:04Tjolahopp tjolahej!

Idag har jag varit på jobbmöte i statshuset. Jag ska nämligen inte jobba på Kröngården längre p.g.a. olika skäl utan ska nu hjälpa till med ombyggnationen på vår skola :) Låter riktigt kul tycker jag, att få vara med om förvandlingen. Börjar jobba klockan nio i morgon och slutar klockan fyra, och så kommer mina vardagar se ut två veckor framöver. Yes, ni läste rätt. Pratade nyss med vår ombyggnationsrektor Lars-Gunnar och han föreslog att jag skulle jobba sex timmar om dagen i stället för fyra och korta ner de tre veckorna till två, vilket jag tyckte lät skitbra. Så så blir det. Sen är jag superglad över att jag nu är ledig på kvällar och helger och kommer att få ett välbehövligt sommarlov ändå. Var rädd att jag skulle gå under ett tag.
För övrigt så kommer jag att jobba med vår alles Qrill.

Efter 15 minuters-mötet som vi fick 300 kr för (?) så gick jag förbi Cic en sväng där hon satt vid sina röda gubbs. Snackade lite skit med henne och sen drog jag vidare till Cubus för att köpa mjukisshorts. Där träffade jag Linnea som också var i shoppingtagen :)

Det blev inga mjukisshort för dom var fula. Istället blev det det här nedan. Det var rea vilket alltid är roligt. Västen och linnet med nitar kostade 49 kr styck och de andra 79 kr styck. Verkliga fynd tycker jag!

             

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina kläder :)

2009-06-15 @ 16:35:37
Postat av: Cecilia

Ina... den korallfärgade klänningen, var det inte den du provade en annan gång och funderade på :D hihi

2009-06-15 @ 17:23:10
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Jo det var den :) Fast då kostade den 299 kr, höhö.

2009-06-15 @ 17:46:13
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Kanonfynd Ina!! :)

2009-06-15 @ 19:58:09
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0