What can I do about it?

2009-06-15 @ 16:37:44


Åh vad jag älskar att vara hos min pappa. Speciellt när mat är bland det viktigaste i mitt liv. Denna helg fick han tydligen för sig att han skulle laga egen risgrynsgröt också. Vanligtvis brukar han köpa färdig i en korv från Eldorado. Det var ju väldigt ambitiöst av honom att göra egen gröt, men hur den smakade ska vi nog inte ens gå in på. Jag åt mackor till frukost, kan jag säga. Men det gör inte så mycket att min pappa inte handlar så ofta eller inte kan göra risgrynsgröt. Jag älskar honom ändå. Men nu ska jag åka till mamma (och äta...) och ladda för match mot Rödsle ikväll.

OBS! VIKTIGT MEDDELANDE TILL SUMSEVEN: jag upptäckte att jag har träning på onsdag mellan halv åtta och nio. Men jag kan på torsdag eftermiddag/kväll, men det kanske va någon annan som inte kunde då?`Vi får höras, helt enkelt.

Pusshej
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

Linnea, vad gör det om du hoppar en träning? alla kunde ju på onsdag så jag tycker att vi tar det då.

2009-06-15 @ 16:56:10
Postat av: Linnea

det gör ganska mycket tycker jag , om jag hoppar det för att fika. men om det inte går någon annan dag får vi väl ta det då.

2009-06-15 @ 17:33:33
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag kan mycket bättre på torsdag faktiskt :) Men vi får höra med alla andra :)

2009-06-15 @ 17:51:40
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Mig spelar det ingen roll, onsdag, torsdag, whenever:)

2009-06-15 @ 17:52:52
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

För mig spelar det ingen roll vilken dag det blir :P Jag står i våfflan till 5 varje dag :P

2009-06-15 @ 20:48:06
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

För mig passar onsdag bäst, men torsdag funkar.. men jag slutar vid 7 då så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ta mig ut till Ina...

2009-06-15 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0