1 maj

2009-05-01 @ 15:07:25Igår var det valborg. Grillade och hade det myspys hos Linnea. På kvällen blev det fest, för de andra iaf. Jag körde så det blev inget festande för mig, har dessutom match idag. Jag och Therese drog en sväng till harrys för att se om det var något folk där. Det var gratis inträde + halva priset på dricka. Blev inte långvariga där. Therese åkte tillbaka till Linnea, men jag skulle köra på min syster och hennes kompisar så jag åkte hem. Tycker inte speciellt mycket om att köra i mörker. När jag åkte vid Ica i natt sprang en igelkott ut på vägen som jag fick vänta på.  hihi

Var verkligen proppmätt efter allt ätande igår. Men gott var det!

Tack för en bra dag brudar, ni betyder! <3

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0