14 timmar och 5 minuter kvar... (för att citera Bjurran)

2009-05-03 @ 18:09:54Tills skolan börjar.

Nu har vi precis varit och lämnat Elias i en galen busschaufförs händer, buhu. Bussen var 20 minuter försenad så vi fick iallafall lite extra tid att säga hejdå. Och så ses vi ju redan på fredag igen :) Tvingade honom att följa med på min kusins konfirmation som är på lördag. På tal om det så måste jag försöka leta fram lite bilder från vår konfirmation, tror att dom har försvunnit dock. Men Felle vet jag har några stycken ;)

Det verkar vara delade tankar om hur många dagar det är kvar till Kos. Enligt mina beräkningar är det 99 dagar, medan det på bloggens nedräkning står att det är 106 dagar kvar? Är det någon som verkligen vet när vi ska åka?

På tal om inget annat, imorn har jag bara idrott. Hm. Känns som en otroligt nödvändig dag. Aja, jag behöver lite träning så jag går dit och skrattar lite med de andra medianerna (japp, jag är också en median) och shakar some ass, och sen går jag la hem.

Japp det var nog vad jag hade att säga idag. Undra om jag kommer att bli beroende av bloggande eller om jag kommer att behöva sätta larm på mobilen för att komma ihåg det. Vi får se!

Ta vara på dessa 14 timmar och 5 minuter nu!

Hasta la vista babys!

/ Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har för mig att du och Felle sa redan i 8:an att ni skulle åka till Kos när ni fyllde 18. Ganska häftigt att ni göt det också :D

2009-05-04 @ 19:39:07
Postat av: Ina

Anonym: Ja, det är lite roligt att det blev så faktiskt. :)

2009-05-05 @ 15:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0