Alegre

2009-05-30 @ 13:07:57Sitter hos simon för tillfället. Lite gladare än sist. Han är rätt bra på att få mig på bättre tankar. Tåbrottades lite förut, innan han gick ner till marknaden med Ken. Det var kul. Gårdagen var mysig. Inget ölande för vår del. Vi är alldeles för små för sånt ännu och det slutar ändå bara i kaos, oftast. Om sådär 30 minuter kommer en Volvo och hämtar upp mig. I den sitter Johanna. Sedan bär det av till vvik där cornelia har sin bal idag. Så fin hon kommer vara :) ingen tvekan om den saken. Blir lite käk efter det och sen har jag ingen aning om fortsättningen på denna lördag. Hoppas på att få mysa lite med Maria och Johanna kanske, annars åker jag nog till mor min. Skolan har börjat lugna ner sig. Bara novell och rättskunskasprov kvar nu. Dessvärre kommer ju halkbanan, risk 1:an och stadskörningen nästa vecka. Blir en hel del frånvaro från min sida, men vi gör ändå inget vettigt på lektionerna nu för tiden. Körkortet först! snart gäller det. Gah! om jag inte klarar det blir det inget körande denna sommar. Verkar vara totalt uppbokat ändå fram till september. Men känn ingen press, känn ingen press... Ha en skön helg! Det är ni alla värda efter allt slit i skolan. /Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0