And off we go.

2009-05-15 @ 08:40:41Sitter nu i skolan och väntar på att klockan ska slå 10.00. Sockholm by day med Röda mattan och Sunrise Avenue är inte helt fel en fredag. Kanske vinner vi Lilla journalistpriset också? Vore helt OK. Innan dess borde jag egentligen styra lite med uppslagen, eller förresten Engelska uppgiften till boken som jag inte ens läst en sida i, eller kanske psykologi inlämningen? Görlös är jag iaf inte.

Helgen? jaa.. vem vet vad som händer. Inget planerat so far. Lite less för tillfället med tanke på vilken hemsk dröm jag hade inatt. Börjar bli lite irriterad på mina drömmar nu. De går över gränsen, varje natt! Kanske är det för att jag skriver om Drömmar på psykologin och vet vad de kan betyda. Eller så håller jag helt enkelt på att bli psykopat.

jaja. Nu tänkte jag vara lite flitig. Mycket att göra på kort tid. Ha en bra helg allihopa så vi får se hur min ter sig.



And off we go/ P.



Foto: Amanda Hoas.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0