Anders i Mullsjö

2009-05-05 @ 15:07:23Då var man hemma efter 1,5 timme i skolan. Och de 90 minuterna tillbringade vi med allas vår Anders i Mullsjö. Helskön skoldag alltså.

Nu ska jag gräva ner mig i psykologiarbetet om tvångstankar. Vi har inte haft alls lång tid på oss med denna rapport så lite stressigt känns det, men jag har iallafall kommit en ganska bra bit på vägen. Om ni vill hjälpa till förresten så berätta om någon tvångstanke som ni har!

Till det blir det chokladbollar som jag bakade innan skolan imorse. Det har jag ju glömt att berätta. Jag tycker nämligen väldigt mycket om att baka och jag och Cicci ska tillochmed ge oss på ett bakprojektarbete sen i trean. Tror det kommer bli skitkul.

Så var det med det, ett oerhört intressant och viktigt inlägg. Men det är väl så bloggare är? Skriver om allt och ingenting.

Aντίο! 

/ Ina♥


Nu försvinner våren och blir till sommar!
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Superfin bild!

2009-05-05 @ 16:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0