Bajzzzzzz

2009-05-05 @ 16:40:24Rubriken syftar på min extremt konstiga dröm som jag hade inatt. Ni som känner mig och får stå ut med mina konstiga berättelser om nattens alla drömmar varje dag, vet att dom kan vara hur konstiga som helst. Men nattens är nog den värsta på länge. Jag drömde helt enkelt att jag och Paulina (tror att det var hon) gick runt och sa "bajzzzzzz" HELA tiden. Och så skrattade vi och alla skrattade åt oss. Inte helt normalt kanske. Tror att jag borde lära mig Illustrator lite bättre, så kan ni få se fina illustrationer på mina drömmar. Stora, läskiga hav med svarta farliga valar i och sånt. Det skulle väl vara kul? Det är med all säkerhet inte sista gången jag nämner ordet dröm i mina inlägg!

Skolan idag bestod ju som sagt inte av speciellt mycket. En mycket underhållande och spännande historia om Anderz stora äventyr i världen. Kanske borde lägga upp den här sen? Den är mycket läsvärd! Jag är förövrigt precis hemkommen från en liten intervju, som hör till en medianares vardag ibland. Jag var som vanligt jättenervös och svettig innan, ganska lugn under, och lite skakig efter.

Nu ska jag snart äta kassler och ris och efter det plugga tills min hjärna börjar fräta och min ögon gnager sönder huvudet på mig. Om jag sedan lever ska jag åka och träna och springa livet ur mig och sist men inte minst kolla på fotboll på televisionen.
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha rolig dröm! Fyfan vad jag skrattade när jag läste det.. :D

2009-05-05 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0