Cecilia är trötter efter den låånga veckan

2009-05-20 @ 22:48:40Ja, jag är faktiskt väldigt trött efter dessa 3 dagar i skolan..det ska bli så himlans skönt med lite ledigt nu ett par dagar och jag ska verkligen vila upp mig med fettokäk och film, den bästa medicinen såvitt jag vet.. härligt.

idag har alla, hoppas jag, beställt sin tågresa till Arlanda..kan ju vara bra att ta sig dit först om man ska bege sig till Kos ;D jag har i alla fall fixat min alldeles nyssens :)

Har tagit mina sista foton till arbetet nu..såvida det inte ploppar ut ett föl i Hultsfred till helgen, för det måste vi ju ha med i så fall :) man kan ju hoppas.. vissa bilder blev i alla fall riktigt bra, det är inte det lättaste att fota hoppning ;O

Ajja, annars har jag inte gjort så mycket mer idag, trott att jag skulle sprängas, suttit på köris och gosat med pollis..alltså en bättre pojkvän kan man inte ha! det är bara så!! ;D

Nehepp, nu ska jag nog gå och vila min trötta kropp, kan behövas. har lust att sova läänge imorgon..Det förtjänar jag ;D

Go natt och sov gott
/ C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: LoEm

Hiss eller diss?

Vilken är snyggast?

2009-05-20 @ 23:53:44
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/take-one.html
Postat av: Felicia

Jag har också beställt;) jag hoppas verkligen att ingen glömde:)

2009-05-21 @ 13:15:22
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0