El fin de semana de Linnea

2009-05-24 @ 22:47:32Min helg, eller lång-helg kanske vi ska kalla det, kunde nog inte ha blivit så mycket bättre. Den har bestått av det mesta faktiskt, fest och mys och pys och fotboll och slapp och sömn och säkert massa annat som jag inte kommer på just nu. Lite dramatiskt har det ju också varit, kom jag på nu. I fredags när jag kom hem från tha party, som för övrigt slutade alldeles för tidigt för oss 17-åringar, brann det visst i huset mitt emot. Fullt med brandbilar och ambulanser och brandmän som sprang hit och dit med sina slangar. Det är inte var dag man får se det inte. Men det gick bra med alla, förutom han som bodde där branden började, som fick hoppa från andra våningen och bröt benet. Hur som helst. Linnea har haft en bra helg. Imorn är det måndag och en ganska jobbig vecka i skolan börjar. Efter det är det nog absolut inget jobbigt kvar innan det är sommarlov. Fyfan, skiter nästan på mig så fort jag ser det ordet. Känns som att det här har varit det snabbaste läsåret i världshistorien. Och snart är det slut! Wie. Nu ska jag sluta skriva, detta har redan blivit längre än vad jag planerade.




Ganska dålig bild på den dramatiska branden som ägde rum natten mellan fredag och lördag.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Namen jösses!! Stackarn som bröt benet. Tur han klarade sig :)

2009-05-25 @ 16:14:32
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0