En helg med fartränder!

2009-05-10 @ 18:18:57

Nu har det varit helg så jag tänkte berätta lite i korta drag vad som hänt för min del. I fredags var det Harrys som jag redan har berättat om. Igår var Jag, Åse och Nicklas på folkrace, så ingen sovmorgon för mig och Åse efter fredagens bravader. Vi åkte till Gnagardalen och såg när Johan (åses pojkvän) körde rally med en trasa i motorn vilket resulterade i Brand!! Sen tappade han mobilen så simkortet flög ut i bushen. Man kan säga att det inte var Johans dag.


Idag var det introduktionsdag på ALV, kul att se vilka man ska få jobba med i sommar det blir jag och Marie i Våfflan i år ;) Annars sa de ungefär samma sak som förra året. Så efter ALV drog vi vidare till dansuppvisningen och kikade på våra duktiga flickor som bjöd på en fläckfri och supersnygg dans! Som alltid!

Nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska plugga till nationellt prov i matte eller göra något vettigt.
Det var allt för mig, ha det fint!

Här kommer lite bilder från helgens folkrace och en dansbild  med såklart!




Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Thanks! :D

2009-05-10 @ 19:30:47
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser ut som om jag ska ramla på bilden :P

2009-05-10 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0