.

2009-05-29 @ 10:06:29

Jag är så fruktansvärt arg just nu! jag kan inte beskriva det med ord ens! Jag fick precis reda på att jag får G i samhällskunskap som jag har lagt ner mest tid på av alla kurser i historien. De två uppsatser ajg skrivit har jag bara fått G+ på trots att jag lagt ner maaaaaaaaaaaaaaaaassa tid på båda. Jag har till och med lidit mig igenom att stå och prata inför 3 klasser bara för att göra enkäten till den sista uppsatsen. Men får man något för det? NEJ! Ett fittigt G får man. Förövrigt samma betyg som oscar (som aldirg var på ett enda seminarium, lämnade in uppsatserna 1 månad försent, skolkade, tog sovmorgon under uppsatsskrivandet) okej. Så ni kanske förstår att jag kännerr mig värdelös nu.



:(

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0