Family portait

2009-05-07 @ 22:11:29Hörde den låten idag på radion och blev nästan gråtfärdig. Känns lite jobbigt ibland. Har varit så här i ett år och tre månader nu och jag tror aldrig att jag kommer att sluta sakna min familj. Jag är väldigt glad och tacksam för att de lever och mår bra, självklart, kan inte ha det bättre. Men saknar när det var vi fyra, bara vi, som bodde i ett radhus tillsammans och åkte på resor ibland. Jag saknar det så otroligt mycket. Och jag kan inte ens säga att så som det blev var "det bästa" eller att det "löser sig". För det känns förjävligt och det ska inte vara så här. Det känns inte bra.

Can we work it out? Can we be a family?
I promise I'll be better, mommy I'll do anything
Can we work it out? Can we be a family?
I promise I'll be better, daddy please don't leave


Det här var nog mitt enda känsliga inlägg, kände jag nu. Men behövde verkligen skriva av mig lite, så att jag inte bryter ihop. Och denna gång fick det bli bloggen.
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0