God Kväll! :)

2009-05-05 @ 21:16:59Himla go dag idag, hade sovmorgon och slutade tidigt, härligt.. imorrn slutar vi också tidigt men på torsdag är det en väldigt jobbigt dag för då fyller jag år, guud va krävande!!! ;/ Vem orkar fylla 18 och gå på Harrys på fredag lixom?!

Just nu känner jag mig mer stressad än någonsin, jag bara känner hur alla läxor bara gnager på hela min kropp och det är INTE KUL! menmen, jag lär väl inte dö av det, eller?!

Jag tror fasen jag håller på att bli höallergiker, har nog aldrig nyst/nysit så mycket som idag, huua! ajja, de löser sig, kommer aldrig att sluta med hästar ändå!!!
Iaf så var min lilla polle galen idag, i hagen sprang han som en idiot och jag menar det verkligen, han var gaanska dyngsur efter det..
Fasen, hade jag haft kameran med mig, faan vilka bilder det hade blivit, men nehedå, den låg hemma i väskan! Bra där!


Jahopp, det var min innehållsrika dag! :D Nu ska jag nog gosa lite med Gusse, hur mysit som helst :D

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0