Grattis till mig själv ;D

2009-05-07 @ 11:43:36

Cecilia (jag) 18 år!! :) Finally måste jag säga...

Sitter med de här
uppslagen nu och det går väl sådär, skriver lite om festivaler runt om i världen :)

Fick nyss en liten födelsedagssång av mina kära klasskamrater iform av en remix som skulle kunna göra vem som helst på partyhumör ;D Härliigt!!
Imorrn blir det iaf Harrys för min, Therese och Åses del :D synd bara att inte sjuttonåringarna kan följa med ;(

Jag vill också säga Tack för de fina såntexterna här på bloggen :D <3

och vet ni, jag fick en systemkamera i födelsis, haha, väldigt oväntat hade inte en aning om det ;O men kul iaf :D

Nehepp, nu borde jag försöka få något gjort, jag ligger redan efter ;S


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis :)

2009-05-07 @ 15:27:53
Postat av: Julia - Frågestund

kul att ni är så många som skriver på en blogg. Grattis till dig Cecilia

2009-05-07 @ 16:07:53
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Netha

Grattis Grattis till dig Cecilia!

Ha en bra dag! =)

2009-05-07 @ 16:48:49
URL: http://neeeta87.blogg.se/
Postat av: Felicia

åh vad roligt med en systemis!

2009-05-07 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0