hallå torsdag

2009-05-07 @ 17:35:33

Idag fyller allas vår lilla Cecilia 18 år! Grattis!!!!!

Idag har jag varit ledig från skolan och drog istället till Linköping på stadskörning med körskolan. Det var väldigt roligt och stadskörningen gick svinbra! Var supernöjd med mig själv senare :)

Det var lite fri tid på Ikanohuset med och jag handlade en lång randig tröja och en jeansskjorta :) Blev mucho nöjd.

Förutom det har jag idag läst lite i en svinbra bok vid namn Män som hatar kvinnor, vars namn ni säkerligen känner igen. Det är nämligen den fabulösa (gud vilket fult ord haha) författaren Stieg Larssons verk och filmen gick nyligen på bio. Jag var och såg den och blev helt tagen och bestämde mig för att läsa boken. Jag har även ätit mammas extremt goda hemmalagade glass och hennes extremt goda hemmalagade maränger idag!

Åter igen, Grattis Cicci på 18-årsdagen och hoppas att du får en superb dag!!

Puss och kram från Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, Tack så mycket Felle :D hihi, det känns väldigt bra att vara 18, snart dags för dig med :D hehe..gött med stadskörningen ju :) jag är himlans nervös för den ;S hehe



p.s väldigt snygg bild!!!

2009-05-07 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0