Halli Hallå från Cecilia

2009-05-03 @ 11:36:30Kanske är dags att jag tar mig i kragen också och skriver något nu då...Hm, vad skriver man i en blogg...
kanske vad man har gjort... smart!
Igår så åkte jag iaf till min syster i Jönköping på en överraskningsfest eftersom hon fyller 25 den 11 maj..kan ju säga att det var kul :) på dagen hade vi massa lekar och samarbetsövningar och sånt där, sen på kvällen var det party, men va fan, jag kommer ju ändå inte in nånstans förrän på torsdag så jag tog det lite lungt med den omtalade spriten som vi verkar skriva väldigt mycket om här. Det blev nog ganska lyckat för alla andra iaf! 8)

Jag kan ju skriva lite vem jag är också, haha..jag heter ju då Cecilia och är snart 18, på torsdag.. jag har två pollar som tar mycket av min tid och en liten kisse och en vovve. Resten av tiden är jag med mina fräna kååmpisar som tyvärr får komma i andra hand ibland, men så är det ju när man har djur.. kan ju inte gärna strunta i dem?!
jag är en av medianarna och det är egentligen kanon men förjävligt just nu men ajja..
Det var väl allt för denna gång!
Ciao!
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0