HalliHallå

2009-05-25 @ 18:40:52

Nu får engelskan vara färdig, orkar inte bry mig mer. Det känns ändå inte som någon jätte grej..
borde egentligen ta tag i geografin eftersom jag råkar befinna mig på fråga 2 fortfarande, som jag varit på nu i flera veckors tid, och detta ska vara inne på fredag och det känns som om alla andra är färdiga, woupsidaysi!

Blir nog inte till att ta tag i pollis idag, även om både han och jag skulle behöva det..eller förresten vadå? jag var ju för fasen på fotbollsträning igår, eller träning och träning...jo det var träning..jag och några till gjorde ett försök..kul iaf :) var ett tag sen jag rörde en boll sist...så nu blir det landslaget nästa!!

Idag tänkte jag lägga in lite foton, har varit lite dålig på det, har varit lite dålig på att uppdatera bloggis överhuvudtaget :O

  
Var bara tvungen att slänga in denna glädjebild...


Fast, det är inte riktigt så mycket blodigt allvar som
det ser ut, mest busbusbus



Lillan! Behöver inte säga så mycket mer :)


Tror det var allt för idag...har inte så mycket att berätta för folket

Pusshej

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0