Happiness in tha soul

2009-05-22 @ 17:00:15Jag är väldigt glad just nu, och det beror på väldigt många saker. Till exempel är jag väldigt laddad inför denna fredagkväll, som snart börjar med tacos med morsan och brorsan. Efter det ska jag till Paulina och hänga, innan vi drar vidare på 20-årsfest och ska låtsas vara mogna bland alla stora barn. Imorgon kommer nog också bli en väldigt bra dag, lite mindre fest och lite mer mys bara. Ville egentligen med detta inlägg bara säga att det känns gutt i min själ och jag är lite gladare än vanligt. Så nu är jag ganska jätteglad, för tycker att jag är ganska glad annars med? Hur som helst. Trevlig jävla helg, dudes.

Skratt på det




Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0