Harrys! :)

2009-05-23 @ 20:27:48

Blev utgång för mig igår. Var egentligen med allt och alla där. Började dricka lite i min systers pojkväns nya lägenhet. Jag drog sedan vidare till Sofa Berg på förfest. Där satt vi ett tiotal och spelade ölspelet.. Det var riktigt trevligt!:) Vi drog sedan vidare till harrys, där det igår var klubb 29. Inträdet kostade 29 kr fram till 23.30, sedan höjdes det till 60 kr. och drickat kostade 29 kr hela kvällen. Det var massor av folk i blandade åldrar. Träffade en hel del roligt folk ... Hade en riktigt rolig kväll!!  


Syster och jag hos hennes pojkvän


Jag och Olivia


folk. haha snygg min jag gör då



Drags att dra till harrys!

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0