Helgresumé

2009-05-24 @ 13:33:41Japp. Exakt just i detta tillfälle sitter jag i simons datastol och skriver ett blogginlägg. Han har precis gått ner till staden för att göra lite grejjer. Min helg (inklusive kristihimmelfärdshelgen) har bestått av att festa lite. Jocke hade 20-års fest där jag Cissi och Linnea var minstingarna. Det kändes bra enda tills halv 12 då alla skulle dra till Harrys. Så det fanns ju inget annat val än att traska hemmåt. fem ynka veckor kvar till födelsedagen... Det känns lite surt, men hade hur som helst jättekul tills dess. När jag egentligen borde pluggat sönder dessa dagar (skriva en nyhetsartikel, novell, och 2 redovisningar) har jag istället åkt moppe ute i skogen med Simon, lekt med Jason, kollat på den uppmärksammade Balen, kollat på film med Maria Th och Simon och festat då, som sagt. Men i månaden maj är det okej. Tre veckor framöver kommer döda både mig och mina mediankompisar, så lite pluggfria dagar kan man allt unna sig.

Min dag kommer att forstätta när mamma kommer och hämtar mig vid 14.00. Hem och plugga för att sedan träna fotboll :) jag kan verkligen inte beskriva den känslan av att få börja spela igen. Vår och allt, kan det bli bättre? trots att vi bara kör för skoj skull så är det hur kul som helst. Om det är någon som har lust att vara med på våra träningarna är det bara att komma till storebro kl 18.00 varje söndag nu framöver. Vi är ca 8-10 st, men fler behövs.

Som ni kanske märker har jag inte fått skriva av mig på länge. Det är för att vårat förbannade internet har gått sönder, IGEN. Jag fick njuta i två dagar (TVÅ) sen kom åskan och tog det. Ibland undrar jag om min pappa är en otursgubbe, med tur i oturen. Eller nej, jag undrar inte, det är fanimej konstaterat nu. Kylaren på bilen gick förresten sönder för ett tag sen med. Jason hoppade in i bilen och startade den och körde iväg på startmotorn, raaaakt in i en stubbe och pang där gick kylaren för 8000 kr! Aa jag vet, det låter sinnes, men det är faktiskt sant. Jason a.k.a Terroristen 2,5 år har kört bil för första gången.

Ha en fortsatt trevlig söndag! Och förresten, Therese, du var jätteduktig igår med din lilla fana. :)

Over and out.

 /Paulina.


Två är lika med allt. Me gustan a lot.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

alltså, paulina varje gång ja hör det där med jason och bilen, hahaha, herregud..jag ser det framför mig när han tuffar iväg ;D faan va kul, fast såklart typiskt med kylarn på samma gång..du fattar nog vad ja menar.. ;P

2009-05-24 @ 16:03:55
Postat av: Felicia

Nej vad läskigt! Hur fasen klarade han det? :P

2009-05-24 @ 16:37:01
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: linnea

du har inte sagt till linnea att jason har kört bil! :O och förresten, sär skrivning i rubriken ;) haha

2009-05-24 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0