Helg!

2009-05-29 @ 16:13:07

Japp, nu är det helg! Så himla skönt. Ska verkligen bara ta det lugnt i helgen, det är den första på länge som jag inte har behövt plugga.

Om tio minuter ska vi åka ner och hämta min bror som har varit i Norge och jobbat sedan nyår! Ska bli jätteroligt att träffa honom igen. Samtidigt som det känns som att han inte har varit borta alls länge så känns det som att han har varit borta en evighet, iallafall när man tänker på allt man gjort under tiden. Kommer knappt ihåg hur han ser ut :) Efter det kommer Elias, yippie!!

Har precis bakat en nougatkladdkaka, visst låter det gott? Vi ska nämligen fira min brors 20-årsdag imorn eftersom att han har fyllt år när han har varit borta, så då tyckte jag att jag kunde baka nåt gott till min broder.

Nej, nu måste jag dra! Ha en bra fredag allihopa!

/Ina♥



Asta smyger omkring som en tiger bland blommorna.

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

jag trodde fan att det va en tiger först :P haha

2009-05-29 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0