Helvete helvete!!

2009-05-14 @ 19:14:14Åhhhhh jag är så arg!! När jag kom hem från skolan idag satte jag mig direkt för att skriva det lilla jag hade kvar på mitt psykologiarbete. Vad upptäcker jag då? Jo, att mina sju timmar jag la ner på att skriva tio sidor igår var förgäves. Allt var borta! Jag fick panik och letade i varje mapp på datorn och kollade så att jag inte hade skickat den på mailen, men icke. Jag kommer även ihåg att jag sparade arbetet sjuttioelva gånger för att jag är rädd för att något sånt här ska hända. Jag ringde Elias och grät lite, sen la jag la mig i soffan och stirrade upp i taket ett bra tag, i ren "jag-ger-upp"-ångest. Nä, det var bara att sätta sig och skriva tio nya sidor. Alltså jag menar göra om allt. Fy fan säger jag bara, fy fan.

Mucho gracias computer...
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Whoooot?! Fan så surt! Så lovar jag att du hittar det när sommarlovet börjar xD alltid är det så :P

2009-05-14 @ 21:39:53
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: linnea

ina, jag gråter inombords för din skull!!!! HUR I HELVETE KAN DET FÖRSVINNA?! faaaan du. hoppas det blir ganska okej ändå, YOU CAN DO IT ;)

2009-05-14 @ 22:04:32
Postat av: linnea

lite spanska kunde du visst med, lilla inis? ;) kul o se haha :d

2009-05-14 @ 22:16:08
Postat av: P.

Usch jag gråter med för din skull stackars liten.. Det värsta som kan hända nu i dessa hemska dagar. Stockholm idag iaf! Det blir kul:) Puss på dig.

2009-05-15 @ 08:23:15
Postat av: Felicia

Fy vad hemskt :(:(

2009-05-16 @ 11:35:40
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0