I rasande fart

2009-05-14 @ 18:00:25Ja dagarna bara rusar förbi. På den korta tid som är kvar innan sommarlovet ska jag hinna skriva tre arbeten, tre seminarium, en muntlig redovisning och nationella i spanska och engelska muntligt. Känner mig väldigt stressad. Dessutom måste jag lämna in titel på projektarbetet, som skulle varit inne för två veckor sedan. men jag har ingen aning om vad jag vill göra.

 Har suttit och sköt information om Amaliegrottan nu, som jag och Johanna ska redovisa om på geografin. men det finns inte mycket, så det känns lite meningslöst att prata inför ett 60-tal personer om ingenting.

Måste packa lite inför morgondagen med. Vi ska paddla på stångån med vår klass SP07B och det får inte bli regn! Men det är väl lika bra att vara utrustad. Det skulle inte förvåna mig om jag och Felle skulle ramla i, så bäst att packa i extra kläder. Det blir nog en bra dag. Skönt att slippa fredagen i skolan, som jag hatar. Däremot kommer jag nog troligtvis ha träningsvärk på lördag.


Nu bär det snart iväg på fotbollsträning.


Adios amigas!

tänkte fylla ut detta inlägg med en bild. det fick bli en på mig och syster.
För att fylla ut inlägget fick det bli en bild på mig och syster
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah, precis. Perfekt när man bara är lite sugen på burgare men inte vrålhungrig :D

2009-05-14 @ 18:53:49
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0