I väntan

2009-05-12 @ 10:30:32Jag kan nog nästan med all säkerhet konstatera att jag troligen får ig på detta nationella prov i matte. Försökte med all min energi att få ihop 12 poäng så att jag kan få g, men tror fan inte att jag lyckades. Men jag orkar ärligt talat inte bry mig. Jag kan inte matte, så är det bara. Hur som helst, så håller ju provet på i fyra timmar. Jag var klar efter en timme. Så nu sitter jag här själv i datasalen och funderar på när mina kära vänner ska vara klara? Våra lektioner börjar vid halv två, kul.

Annars så blir nog denna vecka ganska skön. Vi medianer åker till Stockholm på fredag, eftersom att vår skoltidning Frizon är nominerad till Lilla Journalistpriset 2009. Det bilr nog helt okej kul!



Linnea, Ina, Cecilia, Åse och Paulina.
Bild från när några av oss va i Sälen på sportlovet. Grymt kul!!!!!!!!!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det gick inte så satans bra för mig heller :P

2009-05-12 @ 10:40:06
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0