Ina här

2009-05-28 @ 16:45:14Tjenixen!

Kom precis hem från en mysig fika med mina små tjejor. Hoho vad kul det var att se Felle och Ciccis miner när de öppnade paketen! Bilder kommer senare ;)

Yes, nu är jag alltså hemma och klickade direkt in mig på SJ:s hemsida för att beställa biljetten hem från Arlanda när vi kommer hem från Kos. Hade ju lite otur sist då de höjde priset massa, dock hade de gjort det nu också men bara med 16 kr. SJ is a biatch.

Nu ska jag äta lite mellis och sen göra klart de sista geografifrågorna.

Have a nice thursday! Puss och hej.

/Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

jaså, vad kostade den då? Nu när jag var inne och kollade kostade den 270 kr. Tur att jag köpte i morse.

2009-05-28 @ 17:09:54
Postat av: Ina

När jag köpte den kostade den 227 kr. Jag kollade runt nio och då kostade den 313!!

2009-05-29 @ 10:03:25
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0